Saulės energijos bendrovė pasitelkė Kuršėnų vyniotinio istoriją

2020-12-18

Saulės energijos bendrovė „Saulės grąža“ artėjant Kalėdoms pradėjo viešinimo kampaniją „Kuršėnai – vyniotinio ir saulės energijos sostinė“. Kampanijos metu išsiųsta 350 dovanų „Ignitis saulės parkai“ platformoje įsigijusiems elektrinę saulės parke Kuršėnuose, o socialiniuose tinkluose pradėta reklaminė kampanija kartu su tinklaraščio „Sezoninė virtuvė“ autore Renata Ničajiene.

„Mintis susieti saulės elektrinę ir Kuršėnų vyniotinį kilo dar statant saulės parką Kuršėnuose. Su kolegomis, partneriais juokavome, kad nuo šiol Kuršėnai ne tik vyniotinio, bet ir saulės energijos sostinė. Atrodė, kad viešajai komunikacijai gal kiek per drąsi saulės energetikos ir konditerinio gaminio sąsają, bet mes mėgstame drąsesnius sprendimus. Žmonės gerai žino Kuršėnus dėl jau 45 metus skaičiuojančio Kuršėnų vyniotinio, tačiau nuo šiol miestas garsus ir dėl saulės elektrinių parko“, – pasakoja Deiminta Noreikienė, „Saulės grąžos“ marketingo vadovė.

Viešinimo kampanijos metu klientams, įsigijusiems elektrinę saulės parke bendrovė, be kitų kalėdinių atributų, išsiuntė ir 350 sveikinimų-Kuršėnų vyniotinio receptų. „Vyniotinis – gerai lietuviams pažįstamas desertas. Tačiau receptas, kurį siuntėme, kitoks – pridėtas naujas ingredientas – saulės energija. Ją įsigijusieji saulės parko dalį jau turi, todėl pasirūpinus kitais ingredientais ir sekant receptą, gaminti bus visai paprasta. Tai – naujas būdas pasigaminti nostalgišką desertą“, – pasakoja bendrovės marketingo vadovė.

Nostalgija – naujai

Kuršėnų vyniotinio receptu su bendrove pasidalino maisto tinklaraščio „Sezoninė virtuvė“, septynių kulinarinių knygų autorė Renata Ničajienė, desertą priskirianti nostalgiškų skanėstų kategorijai.

Socialiniuose tinkluose taip pat tęsiama kampanijos „Kuršėnai – vyniotinio ir saulės energijos sostinė“ idėja. Sukurtos grotažymės, kurios ragina gavusiuosius dovanas dalintis įrašais apie jas socialiniuose tinkluose bei pasitelkiant kulinariją, pristatomas Kuršėnų saulės parkas. Kampanijos metu R. Ničajienė savo sekėjus mokė gaminti vyniotinį tiek tinklaraštyje „Sezoninė virtuvė“, tiek „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose.

Žalios energijos vartotojai gavo šventines girliandas ir žaliosios energijos sertifikatus, patvirtinančius, kad klientas vartoja saulės energiją ir taip prisideda prie švaresnės aplinkos kūrimo. „Norėjome asmeniškai pasveikinti kiekvieną klientą ir padėkoti už sąmoningumą bei indėlį į aplinkosaugą vartojant energiją iš atsinaujinančių šaltinių. Šiemet pirmosios tokios Kalėdos, kai pasiruošimą šventėms lengvins saulės energija – jos dėka švies girliandos, bus ruošiamas šventinis stalas, gaminami mėgstami patiekalai ir desertai. Mūsų tikslas – kad žmonės pajaustų saulės energiją, tikime, kad parinktos dovanos padės jį pasiekti“, – sako D. Noreikienė.

Saulės energijos bendrovė jau ne kartą yra pristačiusi netikėtus marketingo veiksmus komunikuodama galimybę vartoti energiją generuojamą nutolusiose ir namų saulės elektrinėse. Šių metų birželį dainininkas Petras Daunys nusifilmavo „Saulės grąžos“ reklaminiame klipe apie saulės parkus. O rugsėjo pabaigoje bendrovė pristatė reklaminį klipą, kuriame skamba dainininko Andriaus Mamontovo daina „O, mano saule“. Klipus televizijos ekranuose galima pamatyti ir dabar.

„Saulės grąžos“ saulės elektrinių parkas Kuršėnuose, pradėjęs veikti spalio pabaigoje, iš viso generuoja 2,5 mln. kW švarios saulės energijos. Tai – antrasis pagal dydį jau veikiantis saulės elektrinių parkas Lietuvoje.